2008年7月5日 星期六

痴餐記

我地行完Citywalk,原先想去沙田行街街, 但係都見差唔多七點lu, 我又突然醒起Miu Miu 好似係星期二生日喎, 於是立即打電話俾佢o既秘書蘭子, 睇下佢地o向邊, 不如一齊食飯慶祝啦!!哈哈, 點知, 蘭子同Frankie 兩個已經o向H cube 上面等緊開飯喇, 我地兩個就梗係唔客氣衝上去痴餐啦!!!!

不過, 唔好意思, 竟然要臨近生日o既呂太煮飯o添....但係, 呂太廚房都幾靠得住喎, 好味道呀!!!果然日子有功呀! 結o左婚幾個月, 煮得一餐似樣o既飯出o黎招呼朋友!!我都要努力下先, 我要在此聲明, 我並唔係唔識煮飯, 只係我嫌自己煮得唔夠快o者, 平時阿媽煮一餐都唔駛半個鐘, 但係我仲未得, 要練習多d 先得喇.

今日有: 日式咖哩薯仔雞翼, 香茅豬扒, 斬料(燒鵝 + 燒肉), 蒜容炒生菜
蘭子仲親手整o左個flower box 送埋Miu Miu 呀, 好靚呀!!


沒有留言:

張貼留言