2009年12月6日 星期日

1206 : Angel & Dave Wedding

恭喜晒!!!!今日係小倫o既同事, Dave, 同埋佢女友Angel o既大喜之日, 真係恭喜晒喇!!!!

早幾日都仲係有d 凍, 估唔到今日天朗氣清, 又好太陽, 真係好喇!!!!

小倫一早起身, 就出發去做兄弟喇....而我, 因為下晝有人會上o黎屋企, 所以就連妹妹今日要比賽都無時間睇.....

大約, 七點半我就到達婚宴場地 --- 逸東酒店喇!!!




個大門口比較差, 好多o黎參加飲宴o既人, 都唔知點樣行入去各個不同o既廳, 指示唔夠明確, lift lobby 又唔夠清晰...好多上o左年紀o既人都要四圍摸.....

Dave 佢地係擺明珠廳, 四四方方, 都算唔夠, 唔會太局促...

去到, 小倫同其他兄弟, 酒店captain 仲傾緊rundown, 我無所事事, 唯有拎住小倫部相機四圍影下相, 扮下攝影師先......

不過, 我都係無乜攝影天份, 因為部機太重喇....手都軟埋呀!!!!

最後, 因為坐位關係, 我同小倫要分開坐, 我同化妝姐姐Connie 一齊坐, 我地兩個成晚就相依唯命, 大家傾下計喇.....

有一個唔多好o既地方, 或者今日係大好日啦, 太多人辦喜事, 所以侍應o既人數唔多夠, 以致開席無耐都無人refill 飲品, 就算叫o左人refill, 都無人做o野......幸好, 小倫立即同captain 講, 反映完意見, 情況當堂好轉, 不過, 上菜都真係好慢, 到十一點半都仲未散到席呀!!!

哈哈,新娘子咁sharp o既頭飾係同我當日用o既一樣o既....都係由elegance 提供

今次o既婚宴, 別開生面, 係由Dave o既媽咪聯同佢o既朋友, 一齊上台獻唱一首祝婚歌送俾一對新人, 真有意思, 又夠熱鬧,,,,,

o向門口無乜o野做o既時候, 見隔離room o既新娘子件婚紗好靚呀!!!忍唔住要偷影下...

沒有留言:

張貼留言