2009年12月10日 星期四

福壽膏 - Maybelline

早幾日o向婚宴上遇到Connie 做化妝師, 佢成晚都陪我坐, 我梗係唔放過同佢傾餐飽o既機會喇....

佢地舖頭依家由中環搬o左去尖沙咀, 我好耐無上去elegance 探佢同Vita 喇......

一直都心思思想買眼線膏, 因為佢o既外表係一"ung ung" 的, 又係黑色喎, 所以我同d 朋友就會叫佢做"福壽膏"喇......



我問Connie 究竟買邊款好啦......因為我o既眼好易出油, 就算平時用waterproof o既, 都一樣照甩到變熊貓, 於是佢就推介話Maybelline 新出o既福壽膏非常好用, 簡直係平, 靚正呀!!!!
當日, 新娘都係用呢隻, 喊都唔真係唔甩喎...好, 一於平平地($79) 買o黎試下喇.....

今日, 同阿媽行過屈人寺就買一"ung" 試下啦.....

心急o既我, 梗係即刻畫下啦......

唔......試後感: 真係幾好喎......我畫o左成晚, 都無化, 而且又易上色, 畫o既時候好順, 值得一試呀!!!!

沒有留言:

張貼留言