2009年12月9日 星期三

久違了的兩人火鍋

睇完妹妹打波,我地送o左媽咪搭車返屋企之後, 我地兩個就搵巴士坐入荃灣, 小倫要去個客度睇少少o野先收得工, 於是我就去行下Citywalk, 睇下Uniqlo 有無o野o岩, 又去my favourite shop -- FrancFranc 八下......
我都未行完, 小倫已經搞掂等緊我lu.......
好耐未試過咁悠閒, 不如就去楊屋道街市買餸返屋企打邊爐啦......
經過小倫一番洗洗切切之後, 好快有得食喇!!!!
今晚, 我地兩個人買o左好多海鮮呀!!!!樣樣買少少, 可以食多幾款呀!!!!
有象拔蚌, 貴妃蚌, 花甲, 蟶子, 脆肉鯇, 鮮牛肉, 唐生菜同皇帝菜....
我地慢慢食, 最後食o左一個鐘先清得晒所有食物呀!!!!不過, 就好飽好飽喇!!!!
真滿足~~~~

沒有留言:

張貼留言