2009年12月22日 星期二

公司Christmas Gathering@冬至

將近聖誕, 個個都無心機做o野.....

加上今日冬至, 好多同事都可以早放工, 所以大家只係hea 做....

等緊lunch time 有o既大食會時間....

每年Christmas, 我地部門都會搞小型o既大食會, 訂隻大火雞,應下節......



一夠鐘, 大家都好努力咁食食食啦.......

食完就到最緊張o既時刻喇.......就係大抽獎....

其實, 所謂o既抽獎, 只係叫department head 加埋3位大阿姐, 每人出少少錢, 買禮物俾所有同事....
為o左人人有份,所以禮物唔會太貴, 大約一百蚊啦, 有d 會貴少少, 有d 會平少少.....

好搞笑o架, 禮物當中, 有日本米啦, L'occitane o既hand cream 啦, tissue, 杯麵, 真係乜都有o架......

呢份係我今年o既禮物, 一個1 litre o既咖啡壺呀!!!一買返o黎, 我就好鍾意佢啦....估唔到真係抽中我喎, so lucky!!!!另外, 我後來再中多$50 cash呀!!!!

今年o既收穫好豐富呀!!!

沒有留言:

張貼留言