2008年5月10日 星期六

又買o野喇!!!

唉, 簡直係傻o架!!! 雖然係預知一定會搬屋o者, 但係確實o既搬家日子都仲係遙遙無期, 唔知點解, 我地兩條友仔成日都去行家庭用品同傢俬舖, (其實以前都鍾意行, 不過唔會買)......

今日, 我地又四圍逛喇!!!!第一站, 先去又一城行my favourite shop ~~ Franc Franc!!!我已經中晒Franc Franc 毒喇!!!!由小小o既floating candles, 到大大件o既sofa 餐枱, 真係正到暈低呀!!!今次就買o左兩個大湯碗.....超抵呀!!!

 係唔係好大個呢!!
 大過我隻手幾多!!哈哈 行完Franc Franc, 下一站又去沙田行埋IKEA 呀!!!我地今次只係買住少少o野先....

我地o向IKEA 又買多十隻碗, 一打玻璃杯喇!!!點解兩個人住要買咁多杯同碗, 因為要預埋我地親愛o既朋友上o黎我地嘛, 一開飯分分鐘都有10個人, 唔買定多d, 到時用紙杯紙碟就唔好啦.......
不過, 真係要收手喇, 唔可以再買杯同碟喇, 因為已經有好多喇!!!


沒有留言:

張貼留言