2008年5月16日 星期五

RonRon 新玩具

哈哈哈!!!今晚竟然收到小倫提早送俾我o既生日禮物呀!!!就係Sony Ericsson W960i 電話喇!!!

呢部電話由一出我就好鍾意o架喇!! 雖然我仲係好鍾意我部Sharp SX633A, 但係因為我唔係用薯乜通, even 已經解o左lock,都上唔到網呀.

我要用mobile msn 就一定要拎o左小倫部電話先得, 所以, 收到呢部電話做生日禮物真係非常開心!!! 連我自己都唔捨得買, 小倫竟然捨得買俾我, 真係抵錫呀!!!

 成部都係黑色, 型呀!!!

  不過, 我仲要俾d 心機學下點用先得!!!

沒有留言:

張貼留言