2008年5月12日 星期一

慶祝母親節 - Shakey's Pizza

今日係母親節, 但係媽咪唔舒服, 所以我地無出街玩, 只係同埋小倫, 妹妹& Mike Mike 一齊同媽咪去和民食lunch 咋....

不過, 媽咪無乜胃口, 主力都係我地幾個食....食飽飽之後, 我地就分開行街街喇, 因為今晚仲要同小倫媽咪出街食飯, 同佢慶祝母親節.

今晚我地去新開o既Shakey's Pizza 呀, d 人傻o架, 新開都唔駛咁多人等位o架, 又無得訂枱喎, 好在敏敏同堅堅六點鐘就走去等位咋, 結果, 要等到七點幾差唔多八點先有位呀!!!

雖然要得好耐, 但係都算幾好味啦, 咁多人都唔駛等好耐先上菜, 味道都唔錯o架, 可以再食多一次....
呢杯係巨峰提子汁
呢杯係藍莓milk shake
Uncle order o既pizza, 有個好得意o既名 " 黃金牧場", 唔知係唔係因為有咖哩, 所以有個咁o既名呢
 Ribs, 好味呀, 唔太肥膩, 又有d 肉食下..
 烤雞意大利飯...
 當然仲有我o既favourite, 白酒蜆肉意粉啦....
P.S. d 相我學人加o左少少effect 呀, 不過, 做得麻麻地, 要努力再研究下先得 :P

沒有留言:

張貼留言