2008年5月1日 星期四

馬灣公園影相相

今日放假, 我地見無乜o野好做, 不如就兩個人走去馬灣公園行下影下相啦...

一去到碼頭, 嘩, 好多人呀, 仲要大部份人o既樣都唔似係居民喎, 我估好多人都好似我地咁入去行下喇....

今次o既目的地係馬灣公園呀, 上網見人地o向馬灣公園影d 婚紗外景相好靚呀, 非常羨慕, 所以今次我地一人帶一部相機影下相相....



不過, 我實在太手震喇, 用o左防手震o既傻瓜機都仲係影得唔靚o既 >.< 要努力改進行先得喇....
講番個公園, 雖然地方唔係好大, 唔夠海濱公園咁大, 但係種滿樹木, 都有d 原始feel o架, 途中仲有好多人都係o黎影相o架....
 
 行完公園, 見有沙灘, 諗住學人扮下浪漫下沙灘啦....Oh, my goodness! 我一入, 就已經入到成鞋都係沙, 都無所謂喇, 仲要超多人, 又細路仔, 又有好多外籍勞工o向到開party, 留o左都無15分鐘我就自願離場喇, 浪漫呢d o野都係唔o岩我o架喇.... :P

沒有留言:

張貼留言