2008年5月10日 星期六

新玩具

拎完戒指, 我地兩個就去o左太子食泰國o野喇. Oh, 我地去金象苑食, 真係十萬個唔得呀!!!! 無service之餘, d o野食都唔好味o既, 一於贈佢三個字 " 無下次"....

當我地埋完單正想走o既時候, 就收到敏敏o既電話喇, 原來佢上次幫我o向sofina 訂o既化妝品有貨番喇, 所以, 我地立即飛奔落去太子站收貨啦!!! 今次正呀, 有7折呀, 所以, 今次我就試下呢隻粉底啦...

成日聽日講話sofina o既粉底好正, 今次一於試下先!!! 之前, 我仲去過counter 問個化妝品姐姐我用邊條line 好, 揀乜色o岩我呀, 運完一大輪吉又唔買走開喎, 哈哈


沒有留言:

張貼留言