2008年5月15日 星期四

Meeting with ESD Friends - 0515飯局

自從上次Mary 返香港我地聚過一次之後, 大家一直都好忙, 終於約到一齊出o黎食飯喇....

原來可以齊人o架, 可惜, 臨時靚太同kkcy 都有事不能出席, 所以今晚o既飯局就得番我地9個喇.....

一如以往, 我地又係個個掛住傾計, 一早已經食完飯, 大家都係坐o向度傾呀傾, 哈哈, 總係傾極都仲有大把o野講o架.....

當然唔少得kiki分享佢地o向澳門影o既靚相啦, 仲有Seven Dwarfs 講述佢地o既台灣婚照之旅o既經歷....我覺得佢地o既決定好o岩, 落咁大雨, 我都寧願再book 過第二日, 去多一次台灣啦, 都已經放o左咁多心機落去, 無理由勉強去影, 萬一影o左出o黎效果唔好, 咪仲唔開心..... 天氣理由都係一個好大o既原因點解我地唔揀去外地影相, 加上我份工又唔係話個個月都咁容易請假o既..

Anyway,今晚都係好開心呀!!!唔知下次o既飯局又係幾時呢?!

沒有留言:

張貼留言