2008年5月22日 星期四

瘋狂大購物

今日係一連幾日永安大減價呀!!!原來sogo 都係喎, 咁死火喇, 我只得一雙手一雙腳, 去邊到買o野好呢.....唔好理咁多, 一於等lunch hour 先去永安視察下環境先..
嘩, 駛唔駛咁多人呀, 簡直人山人海, 好似過年行年宵一樣呀!!我見d 價錢又真係俾平時大減價抵喎, 因為係特價再有8折/9折呀, 所以, 我即刻call 小倫, 叫佢一放工就過o黎同我去掃貨先!!!
放工我立即準時走呀, 先同咩咩行o左一陣, 跟住就同小倫開始掃貨o既行動!!
經過兩個幾小時o既搏鬥, 我買o左一set SK-II o既護膚品, 一張加大o既羽絨被
 一張薄被for 夏天開冷氣用o既 :
 仲有毛巾呀!!
 我地連飯煲同洗頭水都唔放過!!!
其實我仲連餅乾冬菇都買o架!!! 原本shopping 真係好開心o架!!!
不過, 好攰呀!!!


沒有留言:

張貼留言