2007年10月30日 星期二

妹妹離家了!!!

今晚, 妹妹終於都去了簽租約, 她真的要搬出我地呢個家了!!!

從小, 妹妹因為跑步o既關係, 或許是去練習, 或許是出國比賽, 她都習慣了. 連讀大學果幾年o既時間, 佢都係去了住宿舍, 只有星期六/日先會返o黎屋企.

但係今次唔同, 佢確確實實係要搬走, 主要原因唔係為o左要有私人空間, 而係為o左唔想每年o既年初二都要見到o個d 可惡可憎o既所謂"親戚", 其實, 唔好話妹妹唔鍾意佢地, 我都一樣.

平時, 媽咪都已經係好似小朋友咁, 成日要我地陪, 要我地理佢. 因為呢件事, 佢好唔開心. 慣了逃避現實o既媽咪, 一直都唔相信性格比鐵還強硬o既妹妹真的要搬出去, 佢一定會覺得我地要撇下她, 唔再理佢, 我知道媽咪一直都好寂寞, 無朋友.....

但係, 我可以點做喎, 我唔可以反對/阻止妹妹搬走, 但係媽咪o既態度又係咁樣.....總之就係又煩又唔開心啦!!!!!

點解, 人人都可以o向屋企度尋找快樂, 但係我o既屋企永遠就係我o既煩惱根源???

沒有留言:

張貼留言