2007年10月5日 星期五

究竟有幾Professional?!

我千辛萬苦咁終於捱完讀書, 可以qualify 去apply for associate member. 總算叫做取得專業資格, 但係, 偏偏做我呢行都仲有好多人無呢個qualification, 然而又可以職位高過我, 人工高過我. 點解?

好笑o既就係, o向我部門, 有人因為佢以前係全公司最大o個個老闆o既秘書, 最近唔知點解, 俾人調o左上o黎我地呢個部門. 以往佢可以持住大老闆o既關係, 可以擺款, 點知, 佢而家都淪落到o黎到我地部門啦, 佢o既態度可以依然強硬, 即使表面唔係咁, 從佢實際做o既o既態度就見到啦.

最可笑o既就係, 佢只係負責開會o既papers, 同resolutions, 就彷彿以為自己已經通曉com sec o既工作.... even 俾佢讀埋個master 又如何, 根本就係job-unrelated o既, 都唔代表佢有幾professional!

可惜, 世界就往往都係咁, 佢依舊可以坐佢個am 位, 仲夠膽直接send emails 俾我地老闆, 完全bypass 佢個manager同埋同team 入面經驗同學歷俾佢好o既人....而我地阿老闆呢, 又忌佢三分, 都唔明, 佢都已經係你下屬啦, 做乜事要驚佢呢!!!

至於我o個team, 終於俾我望到個am 走喇, 佢走o左之後, 我o既workload 一定會提升, 因為我將會接手做佢o既工作, 到時我一定會present 俾各位睇下, 我o既ability, 話俾佢地知, 個 am 做到o既o野, 我一樣做得到, 仲要做得好過佢, 最重要係show 俾佢地知, 同我同grade o既同事有幾不濟!!!!!

沒有留言:

張貼留言