2007年10月27日 星期六

姊妹裙 - 試衫篇

講完琴日去FB 揀衫揀得咁開心o既o野之後, 就輪到要講番星期五試姊妹裙o既失望....

上回講到, 為o左Miu Miu 同阿餅下星期六o既婚禮, 我地一眾姊妹都會一齊做同一色系o既姊妹裙, 等影相o既時候歸一d, 好睇d 啦....好喇, 由於其中有一位姊妹所揀o既款同我一樣, 咁我就想約略改下啦, 只係想加層紗o者, 都話要加$50! 咁, 三百幾就駛乜要幫襯呢間舖頭丫...因為, 最後都無加到錢, 只係將原有朵花改為蝴蝶就算.

咁, 星期五, 蘭子就約我地幾個姊妹 (我, 小花, 余老, 另加多一位Miu Miu o既舊同事) 上去fitting 啦, 首先, 我都唔明, 點解次次另外o個幾位姊妹唔出現o既, 係唔係佢地o既時間真係咁唔夾我地呢? 定係佢地真係咁忙呀? 

之後, 蘭子都講過話d 裙出o左問題, 如果唔滿意可以唔買走, 只係俾$180 當係租一晚. 但係, 我無諗過會係相差咁遠囉.....

我地原先揀o既顏色係好淺o既米白色, 究竟我地今晚見到o既係粉橙色!!!有無搞錯o架, 兩隻色根本就唔一樣, ok , 如果話俾我知, 係深o左少少o既, 我accept 到, 最多咪變淺米黃, 點都唔會係粉橙色啦.....

大哥呀, 著o左上身, 成隻桃咁樣, 點出街呀, 仲要我買o左, 咪盞攞番屋企眼冤.....除o左隻色唔o岩, 我當日仲request 要將蝴蝶o既位置改到去腰, 唔可以係 "cool" 住個胃腩囉, 點知, 咪又係無改過, 仲有呀, 我明明話要做到及膝o架嘛, 點知又係長o左.....真係激死人!!!

個老闆娘o既excuse 係因為轉o左間大陸廠喎, 我話之理轉唔轉廠丫, 你落order, 就有責任follow up o架啦, 人地misunderstood o左你o既意思, 咁個責任都依然o係你到o架, 點解你唔send 埋塊布版俾間廠呢? 點解要由d 客去bear 呢個cost 呢???

如果我唔係睇見Miu Miu 都係幫襯佢化妝, 我一定俾面色個老闆娘睇, 而且仲會要求佢立即搵人幫我做過一條新o既, 否則唔該俾番 deposit 我丫.....

總之, 就係谷住到氣, 但又唔可以出聲complaint 啦!

沒有留言:

張貼留言