2007年10月16日 星期二

楊千嬅2007演唱會~~All About Love

今次已經係我同小倫第二次去睇楊千嬅演唱會, 上次睇都已經係4-5年前o既事lu. 好明顯, 今次楊千嬅係唱得好過之前好多, at least 無明顯o既走音, 甩咀都唔係成日出現, 跳舞都有進步, 但係佢把聲就真係唔多掂, 好沙.....

今次都係以唱舊歌為主, 都好丫, 佢d 新歌我都唔多識...好多舊歌例如, 我最鍾意o既"野孩子", 同埋"假如讓我說下去"都有唱, 仲有, "狼來了", "手信', "少女的祈禱", "小城大事"," 因為所以", "閃靈"同"可惜我是水瓶座". 最後, 唱到"姊妹", 令我好有同感, 因為我o既好姊妹Phoebe下個月就結婚喇, 想當年, 成日都只係得佢陪我去唱 k, 唱楊千嬅o既歌.......



哈哈, 今晚好正呀, 有吳彥祖做guest, 佢突然出現上台送花, 全場都o係度尖叫, 當然我都唔例外啦, 靚仔喎!!!到期待已久o既古天樂出現, 已經無o左第一, 二晚o既激吻場面, 只係普通o既kiss 咋.....由於呢兩個實在太靚仔喇, 所以到o左梁漢文出場就明顯o的觀眾無咁興奮, 但係Edmond真係唱得唔錯o架!

臨尾, 都多謝o既環節, 因為陳曉東有o黎睇, 講講下, 佢就俾人叫o左上台, 好求其咁唱o左兩句"水瓶座"就走, 原本今晚仲有汪阿姐o黎睇喎.

Overall,  都叫做幾好睇o既, 不過, 我地坐山頂, 氣氛好難同上次睇Harlem o既時候坐第四行比較lu.....







沒有留言:

張貼留言