2007年10月19日 星期五

久違了的約會

今日, 為著miu miu 同阿餅11月3日o既婚禮, 我地一班兄弟姊妹又見面喇! 其實所謂o既見面, 個個都係圍內人, 兄弟o既女伴就係姊妹, 姊妹o既男伴就係兄弟囉! 所以到佢地結婚當日, 極可能出現o既場面就係, 兄弟姊妹一齊玩新郎一個, 哈哈!!!

上去佢地新居之前, 我同小倫先去做一樣我好耐好耐都未做過o既事, 就係去"的"起心肝去join course 做facial 喇!!!



自從我再無o係沙田返工之後, 我就無用去做facial, 因為要我放工由香港島入荃灣做facial 實在太遠喇, 而且又無時間去...

基於要結婚同影婚紗相o既日子日漸迫近, 我終於去返join course 喇........咁就無o左二千幾, 我都唔要求好多, 只係要做下深層清潔同勁保濕就ok.....

因此, 小倫就去做gym, 我就立即做facial,  一搞又做o左兩個鐘頭喇.....o訓到連頸都痛埋o添....希望今次我會勤力d, 做多次時, 唔好再做爛面人啦!!!

沒有留言:

張貼留言