2007年11月4日 星期日

伴娘裙 - Fitting

經過琴日Miu Miu 同阿餅o既婚禮之後, 今日攰到不得了, 我竟然o訓到下晝2點先起身. 原本可以o訓晏d o, 但係今日約oPhoebe Dowson TFE fitting,

我上到去TFE o既時候, Phoebe 都已經試緊第一件衫喇, 就係o個件deep V , 經過大家相量之後, 都係決定乜都唔用, nu-bra 都唔用呀! 勁呀!!!我都想我可以咁有本錢著到呀, 睇怕我都要第二世重新做人先得lu…..跟住就每套衫襯首飾喇…..真開心, d 首飾好鬼靚, 好閃, 而且d 款無出面od common.

到我喇, 我最後都係決定o左揀番淺香檳金呢件, 因為方便走動嘛, 我成日都要走來走去, 又要拎o, 著到咁始終都唔係咁方便O, 都係留番我BD 先啦!! ^ v ^  況且, 我著呢件都唔會唔開心o, 只要Phoebe 開開心心咁結婚, 做個靚靚新娘我就最開心喇!!!!由於我都係o向呢間租衫, 所以佢地free o左一 set accessories Phoebe,

原先諗住俾佢揀先, 睇下佢會唔會要多一套先啦, 但最後都係俾o左我, 所以我都有一套首飾喇!!!

原先我揀呢條頸鍊無期o架, 好彩個sales 好好人咁幫我搵到多一條一模一樣o既俾我咋, 如果唔係我就要揀另外一條同款唔同色o架喇!
另外, 我見今日無乜人, 所以就lur 個sales拎件新返o既紅色evening gown 俾我試下, 又係我鍾意o既A-line 款, 唔駛加鋼紗, 方便行走, 唔知大家覺得用o黎敬酒好唔好睇呢?

 (正面, 不過今日無化妝, 所以好殘)
 (側面, 有小拖尾)
 (Dowson 偷影我呀!)



沒有留言:

張貼留言