2007年11月19日 星期一

My Best Friend's Wedding - 16 Nov 2007

終於等到喇!!!2007年11月16日就係我最好o既朋友 - Phoebe 同 Dowson 結婚o既日子, 見到佢地結婚我真係好開心o架, 佢地一直搞結婚我都好俾心機幫手o架, 因為之前格格同媽媽佢地兩個結婚o既時候, 我果份工太忙, 完全抽唔到時間幫佢地手, 有d遺憾, 加上自己有份做伴娘嘛!!!
當日, 我同小倫一早就飛的去荔景Phoebe 屋企喇, 我地去到o既時候, Phoebe 已經開始化妝喇, 而我就要去換衫啦, 小倫就負責影下snapshot 囉. 搞完一輪, 其他姊妹同Phoebe o既家姐, 姐夫, 哥哥同阿嫂都到齊喇.

 九點幾, 新郎哥 - Dowson 同一眾兄弟就準時上到o黎俾我地班姊妹團玩喇!!! 今日o既遊戲都唔錯o既, 幾新鮮, 以前都未玩過o既. 首先就係要佢地食一塊搽o左心型washabi o既麵包, 好勁o架, d 兄弟都有少少頂唔順. 跟住, 就要新郎錫事先貼o左上天花o既兩人合照, 都幾難o架, 差d 連燈都扯埋落o黎. 最後就梗係講愛d 宣言啦.

o向女家, 好快咁斟完茶, 影完相, 我地就出發去食lunch 先, 之後, 準時1點半到男家入門lu......一日最大o既挑戰o黎喇, 由於時間緊迫, 我只有好少時間幫Phoebe 換婚紗, 除晒d 金器, 連化妝姐姐Cathy 都要幫埋手, 真係辛苦晒. 大約換好之後, 再要出返廳, Phoebe 要一邊食9樣餸, 一邊轉妝, 我就繼續幫佢整好婚紗後面o既蝴蝶結, 好彩, 最後都趕得切.......We made mission impossible possible la!!!!哈哈

接住落, 就梗係去紅棉路註冊啦, 影完大合影之後, 其他人就先去酒店, 我就留低陪佢地兩個繼續影下香港公園. 希望到我結婚時, 都有時間可以留低影下相啦.

之後, 就出發去帝京喇. 好快, Cathy 就幫我同Phoebe 媽咪轉好妝, 雖然中間有小插曲發生o左, 但係之後一切都好順利. 我地果然無揀o左Time for Elegance, 佢地provide o既首飾非常之得, Phoebe 成晚都好靚, d 頸鍊好閃o架, 佢企o向台到, 我企到去entrance 都仲見到條鍊閃閃下, 正!!

全晚o既感動位, 莫過於Dowson 事先神秘地預備o左一百支百合花用o黎送俾Phoebe 喇, 仲要加埋佢地兩個都好鍾意o既歌 - 童話!!!可惜, 我因為成晚有大部份o既時間都係留o向新娘房執o野, 而錯過o左呢一幕咁精彩o既場面!

好開心, 見到自己o既朋友結婚, 雖然, 我係好攰, 兼且成晚都無乜食o野同坐低, 但係都已經好開心. 總算, 叫做出過力, 幫過手. 但係, 而家自己諗番, 就覺得自己總係有地方做得無咁好囉, 希望Phoebe 同 Dowson 唔好介意啦!






沒有留言:

張貼留言