2007年11月8日 星期四

CItyU 畢業禮 & BD 負一週年紀念

今日, 2007年11月8日係我o係城大讀Corporate Governance o既master 行畢業禮 以及係我同小倫o既結婚負一週年o既紀念日, 明年今日就係我地結婚o既日子喇!!!kekekeke.....

今朝一早, 趕頭趕命咁熨恤衫同畢業袍, 跟住好求其咁化個妝, 就趕番City U 喇! 哈哈, 平時次次都係我遲到, 今次都係唔例外啦, 連花師奶都同我一樣遲到, 所以我約埋佢o向地鐵站一齊趕返City U. 總之, 就係一遍混亂之下, 我地兩隻人趕mark 位, 趕著袍, 入座.......總之就係亂亂亂啦........混亂之中, 畢業禮就開始喇!!!!心神都仲未定, 就到我地逐個上台喇!!!!

上台前, 都仲諗住要行得有儀態d, 笑得淡定d, 仲要同坐o向台上o既Tony 揮手, 點知, 竟然有少少緊張, 可能係因為仲未定心神啦, 所以硬係覺得自己行得唔好囉, 仲好似差d 俾件袍"kick" 親o添!!!!

行完禮之後, 我就去join 小倫, 因為佢今日請o左假, 但係佢就無去觀禮, 因為太悶喇! 佢一o黎到, 我就帶去Tea Reception 到, 飲杯果汁, 食下o野. 呢樣o野, City 做得都唔錯, 有free refreshment俾我地放低d 家長, 自己同d 同學仔影下相. 我地走埋去Accountancy Department 張枱到搵o野食, 哈, 俾我見到一個好可愛o既朱古力公仔呀!!!都係小倫叻, 佢幫我搶到一個俾我呀....我地可以攞住佢o黎影相相.....

之後, 我就join 番Priscilla, Grace同花師奶一齊影下相喇!!!可惜實在太不在狀態, 加上又有好多好多人, 所以我都無乜心機繼續影lu.....無幾耐, 我地都各自分散陪下佢地o既屋企人影相, 花師奶媽咪帶o左黃小B o黎呀, 不過, 黃小B見到咁多人怕生補, 所以唔肯同我地玩呀....> . <

可惜o既係, 我今日始終都係無搵到Tony 影張相做紀念o添!!佢今日著住果件袍, 好有神父feel o架....

o向canteen 同小倫食完lunch, 與此同時, 花師奶, Priscilla 同Grace 佢地三個families 竟然一齊都o向Amaroni's 食lunch, 只係差我無到咋!!

之後, 我地都係決定先返大埔, 因為實在有太o野行李喇, 非常唔方便, 同埋我極度需要叉叉電, o訓個晏o訓. o向我地返緊大埔o既時候, 打俾Mary 睇下佢o向法國揀衫揀成點啦, 佢好有心呀, 佢話買o左盒朱古力俾我, 諗住過o黎City 同我影相o架, 真係唔好意思, 我浪費o左佢一番好意o添!!!早知就唔走住啦!!

返到大埔, 我就二話不說, 好快就o訓到隻死豬咁, 鬼咩, 仲話要早o訓, 呢幾晚都咁夜o訓, 晚晚都一點幾先爬上床.....由於明年今日就係我地結婚o既大日子, 所以我地要慶祝下, 六點幾, 我地又再出返尖沙咀食飯慶祝.

食飯之前, 佢去做下gym 先, 我就去Cartier look 一 look 先, unexpectedly, 個sales 非常nice, 完全無名店sales o個d black-faced 面口, 仲好細心咁同我分析揀乜款好, 18k 好定係鉑金好. 之後, 就走o左去龍城執埋少少影相用品, 我地就走去食小肥羊慶祝啦!!!!

無錯, 兩個人去食打邊爐, 都話o左我地o既拍拖生活係零浪漫o架喇!!!!人地去食candle-light dinner o既時候, 我地永遠都係做埋呢d 咁唔浪漫o既o野, 最後仲因為太夜連去行海旁呢個稍為romantic 少少o既節目都cut 埋.

Overall, 今日都係開心o既一日, even though無o左當年undergraduate 畢業o既時候果種興奮.

{P.S. 畢業禮o既相, 容後補上}

沒有留言:

張貼留言