2007年11月18日 星期日

Meeting with ESD Friends - 1118 飲茶

今日, 我又約o左ESD o既朋友仔出o黎玩. 今次, 我地o既節目就係去飲茶喇, 無錯, 又係飲飲食食呀!!!

今次約會o既目的係要歡迎由遠道返o黎o既朋友仔 -- Mary 呀!!!大家一坐低, 就梗係又雞啄唔斷咁傾傾傾啦, 我地又叫o左好多o野食, 所以仲要不停咁食食食....Mary 仲好好咁帶o左朱古力o黎俾我地做禮物呀, 真係多謝晒喇!!!

Pingu 又帶o左佢d 新天地靚靚相俾我地睇呀, 真係百看不厭, 加上我1月都會影新天地, 所以今次好俾心機去睇清楚.

我地原先預o左12點至2點o架, 哈哈, 梗係傾到過晒時啦, 走o既時候都3點lu.....

沒有留言:

張貼留言