2007年11月23日 星期五

激死我喇!!!!

今日一返到公司, 令我沮喪o既, 並唔係排山倒海o既工作, 而係全球某一最大金融機構o既IT 部門o既嚴緊.....

一直都有o既就係唔可以access 任何o既private email servers, i.e. Hotmail, Yahoo mail, Gmail, webmail, 等等. Ok, fine, 你咁做都好正常, 唔好話銀行啦, 出面好多公司都唔俾o架啦, 我接受. 其他通訊方式blocked 埋, 無問題, 最多咪唔返工上msn, yahoo messenger 囉, 都ok 喎, 有urgent 事, 咪叫人send 去公司email account 囉, 唔好怪我亂用公司資源.



好喇, 到我放假前, 俾我發現佢地好狠心, 連最funny & hot o既facebook 都 blocked o左, 算, 最多咪連facebook 都唔玩囉.....

今日返工, 簡直係晴天霹靂, 大哥呀, 駛唔駛咁絕, 連人地o既blog 都你地block 埋o架, 四圍八掛下o者, 唔駛咁呀!!!!最離譜o既就係, 絕到連所有photo album 都去唔到喇, 即係imagestation, shutterfly, webshots 都唔得喇, 今日仲access 到 flickr o既, 星期一返到去都好難講!!!

連一丁點o既人生自由都唔俾我地, 不過唔好俾internet access right 我地啦, 慘過坐牢呀!!! 你話喇, 以後o既lunch 同OT o既時間點過, 我呢d 無聊人又唔係日日都有o野做o架嘛, 殺死我好過啦!!!!

沒有留言:

張貼留言