2010年8月1日 星期日

Chocolate Milk Muffin

早幾日, 上網睇人地o既煮o野食blog 時, 見到有一個好簡單o既Chocolate Milk Muffin, 好吸引呀!!!

於是, 心思思想試下啦, 終於, 今朝唔駛返工開OT, 所以, 就決定try 一 try 啦....

大部份o既材料, 我都已經有, 只要買多一盒維他朱古力奶就搞掂.


成個過程都好快, 大約一個鐘就完成喇.

一定要多謝小呆送d 咁靚o既矽膠cup cup 俾我呀!!!!真係好方便!!

由於我比原有食譜減少o左糖o既份量, 所以味道無咁甜. 小倫叫我下次都係落返多少少糖.

另外, 我覺得朱古力味唔太出, 如果加少少chocolate chip 會更加好!

沒有留言:

張貼留言