2010年8月9日 星期一

新玩具 - Canon Selphy C780

自從, 上幾個星期行過log-on, 見到呢部canon selphy  大減價, 同佢邂逅之後, 令到我籮籮攣o左幾個星期. 成日都心思思好想買, 但係又怕o徙錢買多一樣o野返屋企阻地方喎.

今日趁得閒, 陪小倫行下旺角, 睇下相機o野, 因為佢想買一個backpack 同買多支鏡去旅行用. 點知, 咁都出事!!!!



去到dcfever, 佢有佢睇o野, 我有我四圍搵d 我有興趣o野反下.

世事難料, 竟然呢度賣o既selphy c780 係最平呀!!!

個魔鬼sales 仲offer  o左個好抵o既discount 俾小倫, 就係咁, 我地就一人一袋, 銀包輕o左咁, 行出dcfever 喇.

哈哈, 呢部機仔細細, 好方便o架. 雖然舊鋰電要另外配, 但係, even 帶埋條power cord 出街都唔會好麻煩o者. 所以, 我覺得呢部好過c790 o個個綠kam kam o既桶呀! 邊樹會有人拎個咁o既桶通街行呢!!!

太夜喇, 要聽日先可以試下d  相o既quality.

沒有留言:

張貼留言