2010年8月4日 星期三

Earl Grey Tea Cookies

今晚趁小倫約o左佢d 中學同學聚舊食飯, 我可以返媽咪屋企食下飯.

食飽飽返到自己屋企, 無無聊, 不如又試新o野啦.

今次, 我o既實驗品係Earl Grey Tea Cookies (伯爵茶曲奇).


我好鍾意飲Eart Grey o架, 覺得好香. 記得我第一次飲呢隻茶, 係o向英國o既Bath, 當時我join 中大English Department o既Study Tour, 帶我地一齊去o既Tutor帶o左我地幾個去探佢一個uncle, auntie, 呢對夫婦好好人, 請我地飲Earl Grey tea, homemade scones 同埋strawberries,  呢一個 English tea 好好味, 好難忘.

所以, 今晚就決定試一試. 上網search 到個食譜, 原來都好易整. 可惜, 只係整o左廿塊咋, 好快就俾小倫食o左大半.

沒有留言:

張貼留言