2010年8月19日 星期四

免費相

今晚放工, 打開信箱, 收到o既唔係bank statements, 水費單, 電費單, 而且法國婚紗寄o黎俾我o既信...

佢地好少會用郵寄宣傳品o架喎.....

究竟係乜東東呢????

哈哈, 原來係一張家庭攝影禮券呀!!!仲話價值$3088 咁多呀!!!

好識做生意呀! 賺完我婚紗相咁多錢, 依家又想打我主意!!! 我當然唔會上當啦.

講下張coupon 包d 乜先:
1. 家庭成員4-10人 (如果additional 加人, 每位$300 <-- 好過去搶呀! 影多一個人, 佢o既cost 唔會大o左, 所以同搶錢無分別)
2. 1小時拍攝 (如果我帶住個B, 限時一個鐘, 點會成功影到相o架)
3. 可選15款數碼影像 (呢樣就多過酒席送o既婚紗相coupon 喇! :P)

最搞笑係, 唔包化妝同服飾o架. 咁服飾唔包都正常o既, 但係連化妝品都慳返呀! 既然係咁, 又點駛幫襯你呢?! 婚紗相我肯俾咁多錢去買相, 其中一個原因都係因為個妝化得靚過我平時個烏where 樣o者, 連呢樣最大機會吸引我俾錢買相都唔包....

雖然我唔會用o左呢張coupon, 但係, 都好多謝我法國個sales, Stella 咁有心, 專登搵人send 張coupon 俾我. 可能佢見我介紹o左咁多客仔俾佢啦.

沒有留言:

張貼留言