2010年8月27日 星期五

2010 歐洲之旅 - 籌備篇 IV

仲有唔夠一月就出發喇!!! 好緊張呀!

到o左今時今日, 我依家係每日上網搵資料, update 下最新o既info, 參考下人地o既blog 介紹o既地方. 因為我對今次o既旅程好有期望, 好想能夠預備得好d, 計劃好周詳一d, 令小倫同我都有難忘o既回憶.

旅程要住o既酒店同埋要坐o既火車, 我地都已經book 好晒喇.

除o左呢d 資料性o既o野, 基本每日o既行程已經俾我排得密密麻麻, 行程緊湊. 要開始預備去旅行用品喇.

原來我張AE CX card 有呢張Priority Pass member o架. 呢張卡係好o野o黎o架, 有o左呢張卡, 就可以o向全世界o既機場lounge 食免費餐喇. 另外,  做空姐o既大學同學 - 大妹, 有好o野益我, 就係Lafayette 同Printemp o既9折卡呀!!!!唔知到時會唔會買o野, 但係, 有so 幾大都帶到去先.

另外, 小倫一直都擔心歐洲o既治安唔多好, 所以今晚去買o左個money belt. 揀o左幾款, 都係覺得呢款比較o岩心水, 因為間格好, 而且又透汗.

至於去旅行要用o既cash, 我都趁最近歐羅跌番d而入o左貨喇.

沒有留言:

張貼留言