2010年8月22日 星期日

日式芝士蛋糕

今日小倫繼續要去會展o既電腦展返工, 所以又得番我一個人.

一早起身, 過去阿媽o個邊食早餐後, 先同阿媽去行supermarket, 之後, 返o左阿媽屋企繼續瞓多一陣.

瞓醒再去大埔墟街市買定d 凍肉, o岩o岩好, 買夠一星期要食o既肉, 方便一放工就可以返去煮喇.


買完餸, 返到屋企無乜o野好做, 一於就試下我想試好耐好耐o既日式芝士蛋糕, 因為我好鍾意食伊藤家o既芝士蛋糕, 一直都好希望自己能夠整到.

上網搵到一個recipe, 係用一片片o既芝士, 唔駛用cream cheese 咁heavy.

整呢個cake 好攰呀, 又要等d whipping cream, cheese 同牛油溶, 又要打蛋白, 雖然有打蛋器, 但係要拎住部機咁耐, 手都軟埋. 最後仲要好有心機咁將d 麵粉逐少逐少fold-in.

雖然好攰, 但係個cake 好香呀!
因為我一邊焗蛋糕, 一邊又要整dinner, 一時無留意, 令個個蛋糕面樣衰o左d, 不過小倫就話味道都唔差, 好香好滑, 但係我自己就覺得仲未夠鬆軟.始終同伊藤家o個d 仲有段距離呀!!!!

唯有下次再試.

沒有留言:

張貼留言