2010年7月27日 星期二

2010 年書展

今日又無啦啦走o左去書展, 去到尖沙咀join 埋小倫, 一齊食完lunch 就坐天星小輪過灣仔.
點知, 一上到去鷹君中心, 我地就有少少後悔喇...嘩, D 人多到嚇死人...

於是, 我地先o向7 仔買o左兩張飛先, 跟住再行返去灣仔天橋, 由呢道繞過中環廣場, 再行返上去華潤, 過去鷹君, 左兜右兜, 迫o左9個字終於都入到去會場喇.

其實我地都無乜目標, 都唔知睇乜書好, 所以, 先去cosmopolitan o既 counter 睇下有乜禮物, 點知都係睇唔o岩.

於是我地四圍行, 但係個個counters 都係人, 好迫呀, 根本都睇唔到書. 不過, 最後我地都買o左少少書.

好無聊, 我地買o左4本"今日家居", $80 咋, 抵呀! 唔知買o黎做o野, 睇下人地d 屋點裝修. 另外, 買o既書都比較有建設性, 我買o左兩本cook books, 小倫買o左一本影相書同一本教執相o既.

可惜, 我地最想睇有關荷蘭o既旅遊書, 搵來搵去都搵唔到, 來來去去都只有東南亞o既旅行書, 超無引.

不過, 下年仲o黎唔o黎書展就真係要諗清楚喇. 因為實在太多人, 好迫好辛苦呀!

沒有留言:

張貼留言