2010年7月11日 星期日

新"煮"意 - 蕃茄薯仔牛尾湯 & 砂窩魚頭煲

今日好熱呀!!!!

無乜心機行街, o訓醒之後, 上下網, 睇下電影台d 舊戲, 執下屋, 唔覺唔覺又四點, 於是, 我同小倫落街食我地o既早餐+晏晝+Tea. 食飽飽就行下百佳同街市買餸玩煮飯仔啦.

今晚, 我地又試下新菜式, 就係煲蕃茄薯仔牛尾湯, 同埋整砂窩魚頭煲, 炒多條菜就ok 喇....


呢兩個新菜式原來超易煮, 首先將d 牛尾用薑同梳打粉出水, 之後用水沖下牛尾d 血水, 水滾o左落牛尾煲半粒鐘, 出味後, 加埋椰菜, 紅蘿蔔, 薯仔, 西芹一齊煲, 煲多大約15分鐘落埋蕃茄, 滾兩滾蕃茄就出味喇.......加埋調味料就ok 喇......

不過, 我呢個牛尾湯係simplified version, 因為我無加茄膏, 所以比較清.

另外o既砂窩魚頭煲都唔算好複雜, 首先, 將個魚頭清乾淨, 再落d 生粉, 鹽, 胡椒粉醃一醃. 為o左令d 魚頭香口, 我先將魚頭件煎一煎先,

之後, 用個砂窩, 油熱後, 用薑同乾蔥頭爆香, 聞到香味, 加魚頭件同大量蔥段, 見d 魚頭件開始熟, 加埋調味料 (i.e. 老抽, 生抽, 糖 & 水), 加蓋煮大約5分鐘等d 魚頭件吸味, 最後再多加少少蔥段, 美味o既砂窩魚頭煲就完成喇.....

呢兩樣餸係小倫最鍾意食o架....好在, 佢都好滿意, 仲話好好味o添...

沒有留言:

張貼留言