2010年6月29日 星期二

2010 歐洲之旅 - 籌備篇 III

唔知點解咁近o既一程由Amsterdam 去Paris 都要咁麻煩, 首先, 係無得坐Eurostar O既, 跟住, 我地package 送O個兩程短程機係唔包呢條線O既.

好啦, O向網上搵下料, 知道只可以坐Thalys train (大力士火車)啦. 終於等到開售日子喇. 都係O個句啦, 雖然要早D 俾錢, 但係早D book, 有著數呀, 因為可以訂到價錢較平O既tickets.拿拿聲quote 下兩張由Amsterdam 去Paris 要幾多錢啦, 嘩, 只係70蚊Euro. 真係好抵喎, 仲平過Paris 去London o個程Eurostar 喎, 唔理咁多, 即刻confirm, 入埋credit card 資料過數啦......


Oh!!!!POOR ME!!!

點解到最後Thalys 個website 會話唔accept non-european credit cards O架!!!分明唔做我地亞洲人O既生意啦......立時, 成個世界灰晒.

打去學聯問下啦, 希望佢地都可以訂到平飛啦, 最多咪俾多$80 囉, 點知, 學聯話佢地最平O既tickets 都要90蚊Euro 另加HKD80 啦. 唔制呀!!!!唔通我無辦法??!! @~@

上網search 下人地究竟點O向香港買Thalys O既飛先, 原來其他人都有我呢個問題, 有人教路話可以去TGV 個website 買. 可惜, 我o向TGV個website 都只係quote EUR 90 for two 呢個offer 喎.

左思右想之下, 終於俾我醒起我身邊咪有個歐洲人啦.....頂!!!點知條友仔竟然無帶佢張credit card O黎香港....激死我!!!!

死心不息O既我, 決定臨O訓前再去TGV quote 多一次價.....哈哈哈......上天總算對我不薄, 再試多一次, 真係俾我可以O向TGV o既website 用香港o既credit card 買到兩張Eur 70 o既Thalys tickets 喇........

唔通我之前太心急, 發雞盲發作, 睇唔到?!

唔緊要啦, 總之依家訂到火車飛就得喇!!!!o訓得著lu.....

沒有留言:

張貼留言