2010年6月3日 星期四

2010 歐洲之旅 - 籌備篇 II

近日歐洲低企, 我地不停check 住心目中想book o既酒店啦, 另外, 我地又要不時check 下Eurostar o既價錢喎, 終於等到出9月底o既價錢喇.....



原本我地訂機票o既時候, 個agent 姐姐話送兩張平價機票俾我地, 等我地可以由法國過英國, 但係, 燃料附加費同稅就唔包, 我地粗略估計, 呢兩樣加埋由機場出去市中心o既車費, 其實同我地搭Eurostar o既價錢唔會相差好遠. 加上坐Eurostar 可以慳返d 時間, 唔駛預早好多check in, 又唔怕飛機delay .

今日上網, check 下Eurostar o既價錢, 依家訂non-flexible o既tickets好抵呀!! 兩個人只係EUR100 咋, 連埋用credit card online payment o個EUR3 , total 計返港幣都唔駛一千蚊!!!! 我地就可以坐呢種咁快速度o既火車喇!!!

就係咁, 距離我地o既歐洲之旅又行近o左一步喇......雖然仲有好多o野未預備.....

話時話, 仲有3個月就出發喇!!YEAH!!!

沒有留言:

張貼留言