2010年2月5日 星期五

史上最無誠意的邀請

今日lunch time, 舊同事Ricky 約o左我同埋阿Jak, 加埋Ginny一齊去北園飲茶.....雖然大家都係o向中環返工, 但係我地甚少見面.....

今日大家一齊食lunch o既目的, 其一係Ricky 代另一個舊同事Katie派帖, 其二係同Ginny 慶祝生日....坦白講, 自從大家各自轉o左工, 又少見o左, 加上大家o既job nature 又唔同o左, 我同佢地已經少o左好多話題lu.....



今日係2月5日, 但係張帖o既婚宴舉行日期係2月7日呀....我未試過咁遲先收一張帖囉...而且, 主人家一個電話都無打過o黎, 就算佢自己好忙, 都未至於連一個電話o既時間都無呱....由當日第一次經佢地講話Katie 會結婚, 到今時今日, 婚宴舉行在即, 主人家一句邀請都無.......只係1 月o既時候, 收過主人家o向Facebook 一個message 囉, 但係, 我唔認為facebook o既message 就已經係一個formal invitation 囉.....我知道我唔係乜o野重要人物, 但係, 我覺得連一d 尊重都無............超無誠意..

我都搞過結婚, 明白籌備一個婚禮會有幾忙, 我婚前一個星期亦都係忙到每日o訓少過3個鐘, 但我明白誠意o既重要性囉.....我自己o既婚宴, 我係盡量親自派帖o架, 就算做唔到, 都會打個電話問下當時人先, 再託人派帖囉......

基於我覺得今次誠意欠奉, 所以當Ricky 代Katie 送上invitation card o既時候, 我亦都奉上我o既人情..............

沒有留言:

張貼留言