2010年2月21日 星期日

Free Units & Friends 虎年團拜

去完西貢探花師奶同Momo之後, 我同小倫就趕住轉場去荃灣. 趁住未過正月十五, 我地Free Units & Friends 又o黎一年一度o既團拜喇......

當然, 事日晚餐梗係離唔開我地o既至愛 -- 打邊爐啦......




隨住我地一pair 一pair 結婚, 依家得返阿羊同琪琪呢一pair 未結婚咋, 所以已經無得玩抽利是lu.....

今日學識o左玩一樣新遊戲, 叫做Rummikub, 好好玩o架, 好似打麻雀咁, 最好有4個人玩, at least 要2個, 但係要計數o架, 都要好用腦o架......估唔到, 我一玩就上o左癮喇....哈哈哈

沒有留言:

張貼留言