2010年2月14日 星期日

大年初一四圍走

今日一早就同小倫出去土瓜灣小倫婆婆屋企拜年喇....為o左慳時間, 同免卻大家行來行去o既時間, 小倫媽咪同舅父佢地興團拜, 只要大家帶齊利是同禮物, 見面大家互相拜年, 交換禮物就ok.....

今年算係我地第一年派利是, 所以有d 混亂呀, 我同小倫就分工, 佢負責派俾佢d 表弟, 我就負責收長輩派o既利是. 嘻嘻, 我呢招醒喱, 我負責收, 即係連小倫自己o既利是都落埋我袋呀!!!哈哈哈!!!

同婆婆拜完年, 食完早飯, 我地就要趕去下一場, 要去油塘小倫伯伯o既屋企喇.....好在大家都係o向九龍東咋, 如果一家o向西邊, 一家o向東邊, 就真係新春行大運, 轉到頭都大埋喇......

o向伯伯屋企拜完年, 又要馬不停蹄, 要去下一站, 入將軍澳呀.....今次o既目標人物係去小倫佢地以前一個舊街坊, 佢地話呢一家人同佢地好close 喎, 細路時常一齊玩....但係, 我一個人都唔識, 全程都係陪笑, 又或者搵d 小朋友玩下, 打發下時間.......

終於完成o左今日o既拜年之旅, 於是, 我, 小倫, 奶奶同埋敏敏一齊去APM 食個tea 先返屋企.....食完tea 就返大埔發個新年財喇!!!!

呵呵呵.....同上年一樣, 我又打麻雀有所斬獲, 抽利是我又俾我抽中大利是呀!!!!希望今年全年都咁好彩啦~~~~

今日利是o既收獲都唔錯呀!!!!

沒有留言:

張貼留言