2010年2月7日 星期日

瘋狂購物4人組

尋日陪完媽咪辦年貨, 今日終於有時間到我同小倫去喇.....

一早起身, 我地約o左敏敏去Pretty Woman 試衫......今次係我第一次去石門o既Pretty Woman, 搭馬鐵去, 都唔算難搵, 一出閘就見到.....不過, 唔知係唔係今日係好日, 加上d 人趕住新年前結婚, 所以好多衫都出o左街, 唔係有好多衫試咋....試完衫, 我地就一齊出沙田.....

之後, 我同小倫先行一陣, 因為我尋晚做魔鬼, 引o左Pingu 同運動人同埋我地一齊行街買衫呀!!!!最衰係我, o向b+ab 睇中o左件褸, 因為買多d, 電視框大d.........可惜, 我睇中果件褸沙田竟然無晒黑色喎....

於是, 呢個回合, 我地女子組先讓下男子組.....最後, o向沙田呢一站, 男子組領先呀....運動人同小倫一人買o左一件.....

我地見沙田呢一站好似麻麻地, 決定出去旺角再掃過.....今次聰明o既Pingu 提議, 應該新世紀廣場會少人行d, (同朗豪坊比較)....

果然, 新世紀o既b+ab 少人好多喎, 哈哈哈, 我地女子組當然買到心頭好啦.....

男子組o向double park 都有大豐收呀!!!!

沒有留言:

張貼留言