2010年2月15日 星期一

大年初二 Wii Sports Resorts Day

今日年初二, 就輪到陪下媽咪喇....

一早起身, 就要返媽咪屋企食開年飯, 食飽飽, 媽咪, 妹妹同細佬就上o黎我地屋企同我拜年喇.....
其實佢地係上o黎玩Wii Sports Resorts 呀!!!

當然, 主力係媽咪玩啦...佢好似玩極都唔攰咁......我都無佢地咁好氣, 由得佢地玩, 我要o訓下晏覺先.....

六點幾, 就叫細佬去和民搵位食飯.....

Yeah, 食o左幾日o個d 冬菇呀, 雞o個d, 真係有d 厭厭地....今晚終於有得轉下口味...



唔知點解, 我真係好鍾意食和民o架.....


沒有留言:

張貼留言