2010年2月9日 星期二

送牛迎虎Free Units & Friends 團年飯

雖然公司多o野做到傻,又要做daily works, 又要預備過年後保險公司開Board o既papers, 又要做 annual results o既translation, 不過, 今晚係我地Free Units & Friends 一年一度食團年飯o既大日子, 所以, 幾大都早少少走, 做到7點鐘鬆d, 就走人lu......

今晚, 好耐無出現o既凌楓終於都可以見下大家喇....所以, 小花今晚唔駛再做梁小姐, 但係因為Frankie 要返學, 就到蘭子變返做梁小姐喇...哈哈哈




一坐低, 我地話咁快就諗好食乜餸啦, 人地有A, B, C, D 餐, 我地就唔理咁多, 一於就照執, A, B, D 餐丫唔該. 另再加蠔餅, 羊腩煲, 乳鴿, 炒多兩個菜......總之就多到張枱放唔晒啦....不過, 食o野係我地o既強項, 呢一大堆食物, 又點會難到我地丫...我地好有衣食o架, 一定會盡力食晒所有餸......

o向大家都食到捧住個肚走o既時候, 竟然仲有人提議去食糖水喎.....我地呢一班傻人, 竟然又真係有本事再隊多一碗甜品落肚呀!!!!救命呀, 呢一班人真係怪獸o黎o架.....

沒有留言:

張貼留言