2008年4月5日 星期六

探訪新居: 敏敏 & 堅堅

今日同媽咪食完lunch 之後, 我就要去陪小倫幫敏敏搬屋喇!!!



未出發前, (未係所有行李喎!) 已經有8個紙箱, 2個膠箱喇!!!吞pop o既我就梗係唔會郁手去搬啦, 又唔係我自己o野, 又重喎, 係咁易拎o左兩樣最輕o既就算lu....到我自己搬o既時候, 我寧願自己逐袋逐袋拎好過啦!

好在, 大埔同深井坐van 仔都唔係太耐咋, 好快就去到喇! 一齊去新屋o既有我啦, 小倫啦, 堅堅同小倫媽咪, (無錯, 係唔見o左當時人o架 @~@)

一去到, 新屋仲係一個廢墟, 因為同時間有師傅砌緊飯枱, 書枱, 床同埋衣櫃, 所以成屋都係麈同男人呀!!!

唔駛好耐, 間屋雛型已經有喇!!

 呢到係飯廳, 有咁大塊鏡, 我鍾意呀!!!
 呢邊係客廳, 側面有落地window,不過我唔記得影o添 :P
 我鍾意o既kitchen, 因為夠大, 哈哈, 但係我都唔鍾意煮飯o既~~
 唔可以唔記得介紹呢盞水晶燈喇!! 係唔係好靚啦, 我覺得好靚呀, 佢價值$8xxx 喎, 梗靚啦, 粒粒水晶都係swaroski 喎, 有cert o架!如果間屋唔係買的話, 我就一定唔會買咁貴o既燈囉~~留番d 錢交租好過啦, 實際d 嘛....

  唔知幾時我先有屬於自己o既屋呢~~地方唔駛好大o架, (當時有o既話, 一千呎都無所謂啦) 顏色我鍾意深色呀, 最好就係wall係黑色/深紅/navy blue, 型嘛, 唔通間間屋都係白色, 成個試範單位咁咩~~ 傢俬可以撞白色或者深o既木色就最perfect 喇! Style 唔最唔鍾意就係cyber look!!唉, 都係咪發夢喇, 有錢買樓先算啦, 依家d 樓價咁貴, 除非有人送首期啦!!




沒有留言:

張貼留言