2008年4月13日 星期日

行街街 - 新居預備篇

今日, 我地兩個終於"的" 起心肝去做我地兩個人好耐無做過o既o野, 就係去荃灣做gym & facial 喇....唉, 又出血喇, 無啦啦又唔知做乜, 個facial 姐姐叫我加精華素, 又自動俾錢加o左...希望今次自己真係可以勤力d, 去多d 做facial 啦~~~

趁小倫未行到過o黎接我, 我就靜靜雞去睇電話呀, 我好想換過部電話, 因為自從俾公司block 埋esd, 我就日日悶到想死呀, 所以想換過部電話可以上msn o既. 原本仲一心諗住等 iphone o既行貨o架嘛, , 不過依家唯有變心喇, 可惜, 睇得上眼o個部又勁貴, 成$5000 呀, 實在太浪費喇, 用幾千蚊去買部手提電話. 算啦, 都係唔好咁貪玩喇, 況且, 我好鍾意自己依家o個部電話o架, 我自己覺得好型o架, 夠薄, 又係黑色喎!!!

跟住, 我地就繼續o向荃灣遊來遊去, 哈哈!!! 無聊o既我地, 竟然睇中個萬七蚊o既雪櫃呀, 痴線o架!!! 除非我住豪宅o者, 如果唔係, 邊有人會買個咁貴o既雪櫃o架, 不過, 個雪櫃真係好正, 夠型, 又夠大!! 我同小倫講笑話, 如果要買個雪櫃都得, 不過, 間屋就唔可以買電視喇, 因為無晒budget lu......哈哈....

唔知點解, 我地有排都未搬屋啦, 咁快就四圍去睇家庭用品, 仲好無聊咁買o野o添....
今日戰利品:
Aluminium 5R 相架, Oil bottles, 仲有四色快子...
有四隻色, 方便我地d 朋友o黎呀, 一個單位一隻色, 不過, 好似都仲未夠, 要買多幾對先得呀!!

沒有留言:

張貼留言