2008年4月21日 星期一

別人的婚禮

今日係消防員哥哥結婚o既日子, 好彩咋, 雖然唔叫得到天氣晴朗, 陽光普照, 但係同琴日相比, 已經叫做好好喇, 琴日又打風, 又黑雨警佈, 真係替佢擔心呀!!

原先我仲為佢結婚唔會請我o添, 一來咁多年無見, 二來佢都唔知group 我去邊圍好啦呀我算唔算係中學同學呢? Hmm.. 我又無同過佢一班, 同佢中學同班o既friends 又唔熟喎, 我同佢熟只係因為我妹妹係叫佢做哥哥咋, 咁所以都成日一齊去玩啦.....

巧合地, 新娘子原來係我同學o黎o架, 大家都係同一屆o向CU 一齊係English Major, 不過, 唔同college, 我係NA, 佢係UC o架,  但係佢都唔識格格同阿sa , 傻啦同Rebecca 佢地喎,  同場就見到另一個同屆o既同學仔, Jenny, 我唔識佢o架, 所以都無同佢打招呼, 費事啦, 萬一人地對我毫無印象就瘀啦......

第二個巧合係今晚婚宴o既場地呀-- Marco Polo Hong Kong Hotel - Jade & Lotus Room, 同我一樣呀, 不過, 我就係擺Centenary Room,  大少少, 所以今晚可以當作試菜呀!

  同一對新人o既合照呀......
照完合照, 就係時候我要做下功課喇......

 The backdrop... 我都係鍾意米白色多d....
 有趣的dummy cake
 Menu Cover, 即係我可以慳番唔駛自己design 個cover 啦, 用番呢張都ok 喎...
 Menu (inside) 雖然大家都係擺同一間酒店, 但係個menu 上o既餸同我o個d 有唔同呀, 無得試晒o添.....
小小的centrepiece, 唔知可唔可以request 用紅玫瑰呢 ? 又或者我自己買定紅玫瑰俾酒店幫我搞呢?
 March-in 切餅look....不過, 因為我坐得太邊喇, 影得唔消楚o添.....>.<

  Overall, MPHK o既service 都唔錯呀, 食物o既味道都ok 啦, 唔會話D o野食凍冰冰, 希望到我o既時候, 會有改進啦....






沒有留言:

張貼留言