2008年4月23日 星期三

Being Hurt

剛剛參加完人地o既人生盛事, 只係影o左幾多張o者, 我又唔係張d 相post 去邊到, 我放o向facebook, 想同我o既朋友仔分享下o者, 我唔明點解咁做會有人不滿囉....

究竟你係介意 d 乜呢 ? 唔鍾意公開自己個樣? 唔鍾意朋友替你高興? If yes, 咁點解要請客呀? 點解要請朋友呀? 我真係好唔明白, 加上我又唔係彈你個event, 又唔係搞寸你個party.

講真, 大家咁多年無見, 一般o既情況下, 都唔會出席呢d 我只係識你一個, 同其他來賓唔熟o既occasion. 我真係當你係好朋友先至出席, 想share your joy, 但係, 今晚收到呢個電話, 仲要唔係你親口同我解釋原因, 就要我delete d 相o既情況, 令我好hurt!!! 令我覺得"唔通今次我又做o左傻仔?! "

令我query 究竟你係唔係真係當我朋友先invite 我呢? 定係因為你invite 某人而又唔好意思唔invite 埋我, 先會invite 我呢? 我o既出現究竟係唔係多餘呀? 我真係好唔開心, 仲好嬲o添...點解你要咁對我!!!依家令我後悔當日o既出席. 諗住去贈人慶, 替人高興, 最終落得如斯o既下場....

沒有留言:

張貼留言