2008年4月28日 星期一

未搬屋先興奮

玩o左兩日, 今日要陪下小倫喇!

原來小倫一早就已經為我安排o左節目, 就係陪佢返公司開OT, 佢自己o向conference room 做o野,我做乜呀, 梗係唔係坐o向度聽下歌, 上下網咁梳乎啦, 我係要做清潔女工呀, 幫佢張垃圾枱變番做一張有平面o既枱呀.....

 呢張唔係小倫張枱, 係佢同事o既,  但係小倫張枱未執之前, 仲亂過呢張, 因為我唔記得影相, 所以用呢張做comparison.

 努力o左兩個鐘頭之後, 總算有返平面, 同埋乾淨d, 不過, 仲有半張未執好, 下個星期日再執埋先... 橫掂我地都去開九龍灣, 一於行下IKEA 先啦...唔知做乜o野, 有排都未搬屋啦, 成日都想去IKEA 行下, 幻想下第時間屋點擺設好, 一時睇下梳化, 一時又睇下餐枱. 又一次証明我同小倫o既taste 係唔同o架喇, 佢鍾意樣樣o野都白色, 我就鍾意成間屋都係黑色, 哈哈!!!

 呢張價值$129 o既"朋友仔", 我地兩個都好鍾意呀!!唔知點解, 我地成日都睇埋d 無聊o野都咁唔值o既, 不過, 已經有進步o架喇, 比起上次o個個萬七蚊o既雪櫃o黎講! 嘻嘻 我地為o左新居真正o既戰利品 :


 少量廚房用具
 唔知點解要咁快買定床單同被呢!? 但係買o黎好開心, 小倫話覺得好開心, 因為開始有屬於自己o既家o既感覺喎!!




沒有留言:

張貼留言