2008年3月31日 星期一

Meeting with ESD Friends - 0331稻香飯局

今日, 真係黑仔呀!! 唔知點解, 又唔係落勁大雨, o個條麻煩o既東區走廊塞車塞到傻呀!!!令到我遲大到, 足足要10點先返到公司呀, 唉, 無計啦, 唯有自我補鐘啦, 遲番一個鐘先放工囉, 費事俾d 同事話我啦~~

Lunch time, 今日係我地老闆請食飯呀, 佢話係因為我地做annual results 咁辛苦o既慰勞宴囉!! 所以, 我地又可以食lunch 食到兩點幾先返公司喇!!我地部門真係無紀律喇!!

好o野, 終於做好晒d o野, 等到七點喇, 立即走人, 因為今晚約o左一班靚女見面呀, 好緊張呀!!!

今次係同大家都係11月結婚o既朋友女見面, 佢地個個都好好人o架, 大家傾得好開心呀!!
我唔公開佢地個名喇, 大家估下佢地係邊個啦~~

當我地開始影下相o既時候, 有人未熱身, 仲係好怕醜喎!

呢位大眼美女係邊個呢?佢手上o既就係佢地一齊參加婚檢o既禮物....

我覺得今晚o既活動都算好成功呀! 個個都肯出席, 大家又玩得咁開心, 傾下計, 睇下相, 真係好!!


沒有留言:

張貼留言