2008年3月21日 星期五

忙碌的一天

今日係一連四日o既復活節假期o既開始, 但係我並無大o訓特o訓, 都要9點鐘起身呀, 因為今日約o左Pingu, 運動人同埋Queenie妹妹一齊去FB 揀衫呀.....

真係好對唔住呀, 我大懵. 出門口唔記得拎個絲花球, 搭o左的士出火車站都要原車返番屋企再拎過.....好彩, 都唔係遲o左好多o者, 去到 FB o既時候, Pingu 仲揀緊衫....揀衫呢個程序係全日最耐o既, 因為有好多衫都想試呀, 最麻煩o既係o個個網上選衫系列只可以揀20件, 多心o既我地就梗係唔夠啦, 廿件咋, 揀婚紗都用晒quota 啦, 所以我地另外再用紙mark 低想試o既衫number 啦......



好, 揀好衫就試喇....首先係La Mer o既衫, Oh, 個試衫姐姐話因為太遲喇, 有好多衫都已經無期喇, 所以只係拎o左3件俾Pingu 衫, 都好丫, 3件入面都有2件係ok 呀, 依家揀o個件好飄逸o架, 靚過我影La Mer o個件好多好多o架....(真羨慕又後悔自己當時揀得太plain 喇 >.<)

哈哈, 到再試影九龍塘o既緒紗同晚裝, 雖然係試o左好多, 其實真係只係試下咋, Pingu 心中一早已經揀o左啦, 只係差在著上身o既效果之嘛, 依家揀o個三件都係新o架, 仲要好有型o架......睇到我恨到流晒口水o添呀.......

揀好衫都已經3點喇, 好肚餓呀, 所以就去o左又一城食板前壽司呀, Yummy!!!!!我真係好鍾意食呢間, 價錢唔貴又好味, 可惜每次都要排好耐隊先有位啦.....
.
食飽飽我地就分手喇, 我地去旺角, 佢地三個就返沙田呀, 大家各有節目.....

忍o左好耐, 今日終於有時間去搞下個頭喇....今次我要電髮, 始終都係鍾意鬈髮多d, 長直髮太煩喇, 而且我d 頭髮真係好直, 太貼喇, 好似人地做o左負離子咁, 都唔好睇o既. 不過, 小倫同媽咪都話點解電完都好似唔係好夠鬈, 而且d 頭髮都仲係好長喎..唔緊要啦, 過多兩個月都要再剪短d 同埋做colour 啦, 等結婚o既時候set 頭好睇d 嘛. 頭髮太長set 頭會麻煩嘛~~

整完頭髮, 小倫話我地睇中o個部新相機今日o岩o岩出o左喇!!!好o野, 有新相機用, 之前o個部Panasonic 都唔係幾好用o既, 小倫趁我整緊頭髮o既時候, 行晒成個旺角, 搵到一間最平o架喇, 所以等我一搞掂即刻去買喇......哈哈....死火, 又話琴日先講唔可以亂洗錢, 今日就.......唔緊要, 唔係我俾錢, 唔算係我亂洗錢, 哈哈


 我最鍾意o既Fuji 相機...小倫第一部送俾我o既相機都係Fuji o架, 所以我一直都鍾意呢個牌子..

沒有留言:

張貼留言