2008年3月15日 星期六

炸彈呀~~

今日唔知點解咁鬼多o野做, 連平時唔多郁o既subsi 都走o黎煩我, 要我整呢樣整果樣...加上, 就o黎派息又遇上Easter Holiday 同埋 阿媽back office 搬, 好鬼煩呀~~~

已經做到無停手o架啦, 都仲係一遍混亂, 所以今晚就自己開o左一個鐘OT, 清下d o野, 唔駛星期一返工又七國咁亂....仲諗住今晚返屋企食下阿媽飯啦, 點知佢話同妹妹去食sushi  喎, 咁我咪自己返屋企等佢地返o黎啦...

一入屋, 就見到枱面上有兩張帖喎, 咦, 咁熟口面o既, 立即拆o黎睇睇啦...

哦, 原來係消防員哥哥佢都係擺MPHK, 不過, 佢唔係擺百年廳, 而係Jade & Lotus, 細d o個個function room....原來知道佢會派帖俾我, 都仲諗緊去唔去, 依家唔駛諗啦, 一定去呀, 當係site visit 都好o架...一來可以試下d waiter o既service, 二來可以試food quality嘛...kekeke..

橫掂都係, 我就索性問埋阿媽呢張咁肉酸, 金唔金, 銀唔銀o既帖OK 唔 ok 啦, 佢就話事但啦, 橫掂人地睇完就掉o架啦, 慳番d 錢嘛....都好喎, 等我諗諗先...

沒有留言:

張貼留言