2008年3月8日 星期六

Shopping Day

今日小倫short week, 妹妹又係, 連mike mike 都唔駛返工, 所以我地一早起身就同媽咪去飲茶呀~

飲完茶, 妹妹就同媽咪去行街街, mike mike 要返CU 返學, 我地兩個就出沙田shopping! 首先, 我地要去格價呀, 因為小倫妹妹 -- 敏敏就快新居入伙, 我地答應送部電視俾佢呀, 所以我地就要行晒咁多間電器舖喇~~最後揀o左兩部, 一部係sony o既26", 一部係sharp o既32", 放入房都夠睇啦, 我地揀o岩之後, 就打俾敏敏, 叫佢自己去睇下鍾意邊部啦~~



搞掂呢樣o野之後, 我地就去西田行下喇, 因為呢度有比較多o既B B 用品舖頭, 我地想買對鞋仔俾阿sa 個女-- 婧婧, 佢月尾就1歲生日喇!! 另外, 又睇下有無o野o岩買俾我個姪女 -- 晴晴啦....雖然佢成日都喊, 又唔可愛, 但係都買下o野俾佢啦.... 無錯, 我份人比較harsh, 唔會凡係見到B B 都話人地可愛o架, 有d BB 我係會好老實咁話佢唔可愛o架, 尤其係我屋企入面o個d o添......最後, 都仲未睇o岩婧婧份birthday gifts, 反而就買o左一對紅色Elmo 鞋仔同埋一件衫佢俾晴晴呀!!!

o向玩具反斗城行o左一陣就去o左我地好耐無去過o既仙跡岩食tea, 食飽飽就繼續去旺角買o野喇, 我仲欠花師奶俾birthday gift 呀, 真係唔好意思, 因為公司太忙, 無時間同佢慶祝生日o添......根據花師奶o既request, 我買o左個可以掛o向車用o既紙巾盒俾佢呀, 我又唔識揸車, 好難先搵到有得賣呢d o野o既舖頭呀~~~

搞掂晒之後, 我地就可以開始睇自己o既o野喇, 無啦啦, 小倫睇中o左個gregory o既斜揹袋, 雖然佢係一隻烏糟豬, 但係白色又真係幾靚O既, 就買俾佢做禮物啦, 當係我月尾出 bonus o既禮物啦, 反而我自己只係好cheap 咁買o左個八達通套俾自己咋~~~

(因為我想買過部新o既相機俾自己, 但係又未出喎, 唯有等下先啦~~~)

Shopping 完, 我地又唔知想食乜, 就去o左新世紀o既food court 食飯啦, 原先我想食泰國o野o既, 但係早兩日先至嘔到七彩, 咁快又走去食d 剌激o野真係想死咩 : p.

我地食食下, 竟然又見到兔兔同阿石o添, 又會咁o岩o既....係喎, 佢地今日又去影新天地喎, 佢地影完相就o黎呢度食飯囉, 其實仲有Ada 同阿俊, 不過佢地仲影緊Hello Kitty 呀...所以, 我地就同佢地傾下計等Ada 佢地啦....真開心喇!!!

沒有留言:

張貼留言