2008年3月20日 星期四

開心復活節前夕

今日係開心o既一日, 開心並唔係因為有一連四日o既public holiday, 而係今日係出bonus o既日子呀...我做o左o野咁多年, 都未試過收到咁大份bonus o架. 望o左好多個月喇, 終於都等到喇!!!!



其中額外o個份special bonus 仲要唔係個個人都有o架, 每個department 只有幾個人有咋, 好彩, 我team 得我同我阿姐有咋, 嘻嘻......收到份bonus後, 立即好想shopping 呀!!!不過, 我知唔可以o架, 唔可以亂咁fling 晒d 錢o架....因為今年仲有好多錢要用, 遲d 又要搬屋....

不過, 另外有個壞消息就係同我比較o岩傾o既同事C 小姐要resign  喇...咁又係o既, 佢咁又experience, o向呢行又做o左咁多年, 識得咁多人, 根本唔需要留o向到, 同埋o個d 唔qualified o既人做同一樣o既o野, 收差唔多o既人工, 換轉係我, 條氣都唔順啦, 況且又有大把choices 俾佢揀....可惜, 我就會連唯一傾到計o既同事都走埋lu.....

沒有留言:

張貼留言