2011年10月28日 星期五

努力嘗試 - 芝士方包

今次再接再厲, 又繼續玩下部麵包機, 試下跟facebook O既高手提供O既芝士方包recipe 整. 估計味道應該唔差, 焗O左O既芝士一定會好香O架喇.....


早幾晚整多O左D 湯種, 所以比原先O既recipe 略略改O左少少份量, 變成:
高筋麵粉335g
Parmesan cheese 60g (我買O左Kraft o既碎芝士, 一包有170g, 可以分幾次用)
菜油2湯匙 (方便起見, 我改用olive oil)
鹽2 1/4茶匙
糖1湯匙
牛奶127g
乾酵母2 1/4茶匙
湯種148g
唔知我有無計錯數O架!我D 數口一向都唔精.
我用kenwood BM250, program 1, 份量揀500g, light crust.

今次我醒目O左少少喇, 部機開始郁, 唔望住佢喇, 返入房校鬧鐘, 眠一眠先, 到麵包焗好就起身, 因為我唔想等到天光起身返工先至O向部機度拎個包包出O黎呀, 我怕放O向機入面, 有倒汗水. 所以點都要等到完成baking, 拎個包出O黎放涼, 切好一片片, 先至再瞓.


(其實都係發酵得唔多平均, 睇下d 組織就知o架喇)

拎返去俾D 同事試味啦, 佢地竟然大讚呀!!!!不過, 係咸O左少少, 下次試下減少鹽O既份量先, 鬆軟度都算理想. 唔知點解其他人用呢個recipe 整芝士方包又唔會覺得咸呢???真係唔明白喇.......

估唔到大家都咁鍾意我整d 包包, 我真係好開心呀!!!!

沒有留言:

張貼留言