2011年10月1日 星期六

我們的第一個10週年紀念

今日又到o左一年一度o既國慶假期, 普天同慶, 大家唔駛返工.

不過, 今日對於我同小倫o黎講有另一重意義, 因為今日係我地o既拍拖暨求婚紀念日. 雖則話已經結o左婚, 應該只係慶祝結婚紀念日就算, 之但係, 我地o既生活實在太過平淡喇, 點都要搵d o野搞下, 刺激下o既.....況且, 我地已經無乜其他日子會記念啦, 相對於人地o既相識紀念日, 拖手紀念日, 等等等等....真係算少之又少呀...

即使係咁, 懶到出汁o既我地, 加埋近日天氣唔多穩定, 出去玩又驚落雨濕濕麻鬼煩, 所以, 我地又好似平時唔駛返工o既星期六咁, o向屋企hea 到日上三竿, 差唔多四點先出門口搵下午茶食.
食飽我地就去一田買餸返屋企玩煮飯仔慶祝喇.....

左搞右搞, 終於合力完成好今晚o既豐富晚餐喇!!!

是日menu 有:
(i) 周打蜆湯

(ii) 焗蒜蓉大磨菇

(iii) 蒜蓉虎蝦配薯角

(iv) 白酒煮藍青口

(v) 焦糖燉蛋

我地第一個o既10週年就係咁平平淡淡結束喇....雖然係平淡o左少少, 但係最重要係兩個人喺埋一齊開心, 快樂!!!!




沒有留言:

張貼留言